Röda läppar funkar alltid!

Ja okej , det händer att jag också går i pyjamas. Kanske har blivit mycket på senaste tiden men till och med ABBA måste gå i pyjamas ibland. Pyjamasen är så härligt skön att jag tvekar på att någon skulle neka en härlgit kväll i sina pyjamasbyxor!



Att man alltid skriver dagen efter vad som hände kvällen innan är det ett bra tecken?
För mig är det nog helt enkelt så att jag inte hade tid eller till gång till en dator.

Vilken sjudundrandes kväll det vart igår. Synd att det inte vart någon resa in till Uppsala, men tiden går inte att köpa. Så istället gick jag och hämtade killarna och gick hela vägen till Sara. 
 

 

Dom bara smälte i munnen, Underbart att frossa lite glass och dricka lite vin med Sara.
 Insåg att tillsammans är vi nog top 10 på att låta mycket och prata mycket. Det tycker jag är bra eftersom det aldrig blir tråkigt eller någon pinsamtystnad.

Sara och jag har haft en vänskap i många år , svårt att beskriva med andra ord än riktig vänskap.
Det finns säkert många som inte förstår sig på oss , vilket vi egentligen inte bryr oss om mer än vad alice gör när hon hoppas ner i ett kaninhål.
Vi har haft ett motto sedan en lång tid tillbaka:
Vi ångrar ingenting!



Då kan du inte fråga , vad är det du ångrar ? Eftersom svaret är så självklart. Vi ångrar ingenting.

Gårdagens Samtalsämne ska vi inte yttra oss om så mycket, hennes granne hörde allt och kan säkert berätta :)

För att lämna gårdagens händelser så vart det lite sömn inatt igen eftersom det vart sent hemma hos Sara. Lika glad var jag för det när jag kom till jobbet. Har precis insett att idag är en sån här dag som är bra. Riktigt jätte bra dag med trevliga människor, ett lugn inom sig som får allt att kännas  så lätt och utan beskymmer.

Sanna kommer snart hit och jag som nyss insåg att det ser ut som (jag hittar inte ens ord för att beskriva det )..
Bästa att snygga till sig för Sanna och få ihop energi för att orka hela kvällen ut.


 

S.Y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0