Arvika

Arvika festivalen var otroligt skoj, resan dit/hem och tiden där. Jag har aldrig rest själv innan, det var otroligt. Det vart som en annan firhet och man la mer intresse på människorna runt omkring. Träffade världens härligaste människor.






 

Det vart lite regn ett tag , vilket jag vart ganska arg på eftersom det regnade in i tältet precis ovanför mitt huvud. Var inte det det roligaste att vakna till sliten,lerig och trött. Men varför inte !
Någon måste göra det,  så varför inte jag ;D


Grymt snygga tatueringar !

Känner mig grymt nöjd över hemresan, fick åka med några uppsala bor iställer för att krångla till örebro,stockholm,uppsala. Tågen gick så tätt inpå varandra att jag aldrig skulle ha hunnit. sen så tjänade jag 4 timmar på att åka bil. SWEET !


S.Y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0