Bada med folk.. eller..?


Måste berätta att jag hade en jätte kul kväll igår. Kändes som en evighet sedan jag faktiskt var social, fast egentligen var det i söndag. Blir knäpp utan telefon..

Vi bada någonstans i Uppsala, har fortfarande svårt att koppla vart vi va. Härligt var det i alla fall!

Självklart så tar det mig en evighet att komma i vattnet, men inte är man sur för det. men sedan händer det som jag kanske skulle tyckt vara kul när jag 14 år. Tre killar kommer simmandes och börjar skvätta vatten på mig och Jessica. KOM IGEN. Det är inte kul på något sätt.. Vart bara arg och gick därifrån. Är det för att jag börjar bli tråkig eller för att jag växtifrån glädjen i att retas med andra?
Vet inte vad som skulle vara läskigast...


S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0