Dagens händelser.

Svårt att förstå kanske ,men jag är seriöst trött. Kanske ska börja kräva lite sömnpiller så att jag kan få sova ordentligt. Fast å andra sidan så har jag lagt ner träningen just nu , det är kanske inte så bra.
 Annars så har dagen varit som vilken dag som helst.

* Åkte till arbetet.
*Jobba över...
*Tomas hämtade mig efter jobbet.  
*åker till Pilsbo och fiskar
* Får en fisk !
 

Insåg också att jag inte ska fiska, jag vill inte fisken något illa. Det vill säga att jag inte vill döda den ifall det är så att den klarade sig undan kroken utan några större skada.
Fast sedan tänkte jag verkligen efter, är det verkligen så snällt att vilja sitta dra i en krok i en fisk , dra upp den på  land där den inte kan andas och sedan kasta i den igen. Det måste ändå vara en av dom hemskaste upplevelserna, och det ska jag ha som nöje ?
Nej , nej. Tror jag klarar mig undan. Nästa gång ska jag bara fiska ifall jag ska äta den.


S.Y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0