Dagens som inte får återkomma.

Dagen såg ut så här
1. Hyresvärden som jag skulle träffa för att kolla på lägenheten , helt knäpp och fövirrad.
2. Innan jag hinner fram till lägenheten så Önskar jag han all lycka att hitta någon som skulle vilja hyra lägenheten.
3. Det var så VARMT , det är fortfarande varmt..
4. Kommer till jobbet, inga strumpor med mig ! Smart som man är så löser man det snabbt.
5. Har en ny "kock" på jobbet. Någon som inte kan göra mat, vilket gör att jag blir tvungen att hoppa in och hjälpa han.
6. Kunderna blir GRYMT arga. Förstår inte att människor kan säga så elaka saker till andra helt iskalt.
7. Håller på att explodera pga. några gäster som inte kan bete sig som folk.
8. Inser att jag inte hunnit städa ett ända städområde innan jag går hem..



Det jag har att säga om dagen är :
GRRRRRRR!




S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0