Jobbet och arbetet.

Riktigt skönt att få sova ut på riktigt. Vaknar upp och kollar på new moon, mest kanske för att jag läste ut boken igår. Det blir inte riktigt samma känsla att se filmen efter att man läst böckerna. Men dom är fortfarande otroligt bra.

Eftersom jag aldrig kommer ihåg vad Edward heter på riktgit så heter han just Edward för mig. Här om dagen fick jag höra att han egentligen ville bli en rockstjärna. Kan förklara varför han aldrig är med dom andra på olika träffar. Så egentligen vad är det som håller han tillbaka ? Vad är det som håller någon tillbaka?
Varöfr inte strunta i ansvaret ett tag och bara leva?

Tillbaka till arbetet.


S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0