Tele2

Vet inte om jag berättade dagen då jag faktiskt pratade med en försäljare. Det slutade hur som helst med att jag skrev upp mig på ett abonnentavtal. Fast egentligen, vem som helst vet väll att man inte göra det ?
FAst jag msåte erkänna att försäljaren var riktigt trevlig, fick även hans privata nummer för att jag skulle kunna ringa om det var något jag undra över, eller om jag vill ta en öl lite senare. Sött , men inte så sött.
Ringde iaf han dagen efter och berätta att jag ångra mig , han bad mig skicka massa uppgifter som jag inte hittade. Så ringde till kundtjänst ist. Dom sa : " vi har redan skickat telefonen, men skicka till baka den på en gång så tar vi bort allt" .


Kom nyss hem från jobbet , efter att min telefon inte har fungerat på hela dagen. Det står inaktivt sim kort.
Så nu har jag fått nytt kort och allt som jag ska ha ist för det jag har nu.
Grymt arg, nu så fick jag det iaf ? Fast jag ringt och sagt ifrån ?

GRRR!

Kommer vara utan telefon i 10 dagar pga av det här. Dom jäklaran ..


S.Y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0