Väldig sent eller väldigt tidigt.

Går dagens inspelning var så kul så det är svårt att förklara. Det var inte riktigt som jag hade trott , eftersom det här tydligen var en av flera delar till videon. Men det blir nog coolt, längtar till jag ska få se den. Eller vill jag verkligen det ? Jag och alla andra vart lita små galna mot slutet, fast det kändes super coolt.


Sen kväll eller tidigt morgon . Jo det kan man fråga säg när man tar första tåget hem. Snacka om att bli arg, igår missade jag tåget med någon minut, vilket gjorde att nästa tåg gick 6 timmar senare. Tack för Johanna och bandet som höll mig sällskap, tills jag hann med första tåget hem. Fast tusan vad skumt det kändes att gå genom Stockholm så tidigt och alla i fest kläder. Jo tack , blickar fick vi allt.

 

Fast som tur var hade jag en underbar kväll. Träffade hur härliga människor som helst, och bandet var inte bara grym på musik utan även jätte trevliga. Var inte beredd på att dom skulle hänga så mycket med alla andra, fast det gjorde dom. Det gör allt så mycket trevligare.



S.Y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0