Vart tog allt vägen?

Okej, nu har jag gjort det. Köpt biljett till Arvikafestivalen. Vilket betyder att i morgon väldigt tidigt på morgonen så kommer jag åka iväg till arvika.  SUPER TAGGAD!

Så idag vart det lite små shopping inför Festivalen ! 

Köpte mig världens coolaste solglasögon. Egentligen är dom kanske inte som snyggaste men vi kom fram till att det var perfekta festivalglasögon!

Min BÄSTA chef lånade ut mig en super bra och cool väska , kanske för att hon vet hur virrig jag är och ville förhindra attj ag tappar bort mig själv bland all pakning. Sen som pricken på I:et så har jag fått en finne mitt i pannan, sweet eller vad ska man säga ?


S.Y 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0