Att vakna försent.

Tidigare idag så gick jag och Sys ner för att bada och sola. Helt otroligt så badade jag också, inte så där jätte varmt..
När jag kom hem vi fyra tiden kände jag mig lite små sliten efter en hel natts arbete och ingen sömn. Vilket blev att jag somnade ganska omgående. 6 timmar senare vaknar jag av en brännande smärta över ryggen. Härlig röd/rosa färg över ryggen efter dagens solande. Inser att jag sovigt bort hela kvällen och sitter här ny väldigt "otrött".
Kom på mitt härliga problem, det är midsommar imorgon. Har inte hunnit handla något eller ens tänka på när jag ska vakna imorgon. Sen kommer den svåra frågan, vad ska man ha på sig ?


S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0