Hot Dog!

Eftersom dagen har varit väldigt slapp, det vill säga en vanliga dag i min hunds liv så har jag inte allt för mycket att säga.


Fast jag insåg hur monstrets dagar ser ut.
-Sover
-Äter
-Sover lite mer
-Sover mer...
-Osv.
  

Om inte hans dagar ser ut så här :
- Solen har gått upp  , dags att bege sig hem.
- Frukost
- Låsas sova ,när han egenligen mediterar sig bort
- Ner till stan för att ragga babes
- Iväg till Stockholm för att vakta kunga familjen
- Hem, låsas vara hund.
- Middag
- När alla andra sover så beger han sig ut för att rädda världen igen!

Nu är det dags att släppa tankarna om monstret och tillbaka till verkliga livet.
Gymmet , här kommer jag .



S.Y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0