Jag funkar inte med moderna saker.

Sweet  ! Vart middag hemma hos mor igår innan jobbet. Super härligt att åka till mamma ibland och snacka om seriöst allt. Var kanske lite trött, somna ett tag på soffan... För att jag skulle bli lite mer vaken så gjorde vi te i mammas söta tekanna. Vilket man inte ska ge mig när jag är trött, för handtaget gick " sönder" (något hände , det är ett handat flätat av något trä slag. ) , vilket lede till att allt super varma teet hamnade på min telefon.. Kanske inte det bästa .. DEN FUNKAR FORTFARANDE!
Fast , klockan har typ stannat, tre knappar funkar inte, och jag kan inte koppla in laddaren. Dags att köpa en ny ?
OM jag köper en ny ska den absolut vara vatten tålig. Andra telefon på väldigt kort tid...


S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0