Kvällen före arbetet.

Om du ska till arbetet i morgon kan du gå ut ikväll ?
Svar: Varför inte , så länge det inte påverkar dig imorgon på arbetet.
Vem har sagt att man måste vara ute hela natten lång , eller ens dricka något?
Känns som att jag börjr köra en ny stil, håller mig nästan helt nykter. Kan ta kanske ett glas vin men inge mer. Vad händer? Börjar gåra hårstrån komma och trötthet? Det kallas åldras, men verkligen redan?

You are perfect in my eyes. Sorry if I disappointed you.

Nu är det dags att ta cykeln ner till tåget för ett besök till Uppsala.
Uppsala kvällen på studenten, svårt att beskriva. Kul för den som tar studenten, kanske mer jobbigt för den som inte gör. Att se folk så pass berusade springa omkring, ramla och skricka. På ett sätt är det bra att dom har kul, det är ändå "deras" dag. Får hoppas att jag inte träffas på någon dum jäkel, för då kanske jag blir arg. Det är aldrig kul att behöva vara arg.






S.Y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0