Men or women?

Jag har en kvinna på mitt jobb, hon är en av dom skönaste personerna. Lite äldre än mig ,inte för att det känns som det ibland... Hon har en speciell lek hon älskar att leka på jobbet. Hon kallar den "dum invandrar kvinna", hon anser att det är så ändel män ser på henne( Tyvärr så är det nog mycket sant det hon säger. ).
OBS. Det här gäller inte alla män men några av dom.


Ibland kommer det män som tycker det är lite dyrt för en kopp kaffe, och istället för att vara tyst och gå eller betala och dricka sitt kaffe, så måste dom bara på peka det. Inte på det sättet att säga " Du det här var dyrt ". Utan dom ska ställa sig och få en förklaring på varför det är så dyrt och då förklara för henne att det inte är smart att ha så dyra priser. Och att hon inte förstår hur osmart hon är som har så dyrt. Och i varje mening avsluta med " Förstår du vad jag säger" .
 Det hon då tycker är absolut roligast är att stå där , låtas att inte förstå något. Reta upp männen till deras max tills dom ger upp och går iväg. Några män blir väldigt upprörda, säger saker som "Du är verkligen korkad" eller " Fattar du inte hur man driver bra affärer här i Sverige!". Konstigt sätt att försöka få billigare pris på.. Fast det kanske också bevisar hur smarta dom är.

Snacka om att hon har tålamod. Ett konstigt sätt att underhålla sig på , fast ändå ett roligt.
Dom som jobbar innom service kanske kan förstå vad jag menar.


S.Y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0