Natt arbete.

Nästa vecka börjar jag min period med natt arbete. Känner lite nu att jag kanske inte skulle tagit på mig det.
Det är ingen fara att jobba natt, blir lite ensamt bara eftersom det även är helger. Så det vill säga när mina kära vänner är ute så jobbar jag. Fast alla är varmt välkomna att hälsa på mig om man inte har något annat att göra klockan 3 på natten.

Känner att jag hamnat i ett svårt val, Erik Grönwall eller Brolle ?
Vem hade trott att han skulle komma så långt upp på listan. Erik blir nog mycket fin för att han gör så bra musik.



Idag fick jag höra att kvinnan är skapad för att föda barn, att föröka sig. Det som kom upp i mitt huvud då var " Män är till för att få kvinnan att höja sitt självförtroende varje gång hon tvekar på sig själv, genom att bara öppna munnen och säga något".
Kändes som att jag verkligen fick till det där :)

 


S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0