Sjuk dagen.

Attans.. Igår fick jag en smärta i halsen som gjorde mer ont än ene spik i foten. Det konstiga var att det gjorde grymt ont/brännande längst kindbenet. Det är ingen vanlig förkylning.

Envis som jag är så fortsatte jag jobbet, åkte hem la mig till sängs där jag också legat och vridit mig fram och tillbaka hela natten. Fanns inte så mycket att göra imorse när jag vakna än att ringa chefen och förklara att chansen att jag tar mig till jobbet idag är ganska liten. Eftersom jag inte anser att någon är akut förens man ligger medvetslös så vänta jag på att vårdcentralen öppna och nu ska jag ner för en massa prover. Om jag har tur så hittar dom felet fort och jag kan åka hem med medecin och sedan till jobbet imorgon. Värsta fall så kommer dom skicka mig till Uppsala och jag kommer spändera hela dagen/natten där...

Hoppas på det bästa!


S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0