Sömn utan mörker

Eftersom jag nu ska jobba natt ett tag framöver, kändes det inte som någon idé att vända tillbaka dygnet vara för att jag är ledig i två nätter.
Det är verkligen inte lätt att hålla sig vaken hela natten när man är hemma och själv. Planerna var att jag först skulle åka in till Uppsala för en liten utgång, men dom planerna vart ändrade när jag satt mig för att äta frukost. Efter tre dygn med lite sömn och mycket arbete så är man väldigt sliten och hela kroppen gör ont. Så bestämde mig för att vara hemma.


Det var inte så svårt som jag trodde att hålla sig vaken. Har hittat några bra filmer somjag ska underhålla mig med dom närmsta 3 timmarna. Har precis sett klart den första Sex & the city filmen.
Måste bara säga att det är nog en av dom filmerna som har bra budskap.Inte bara det utan en film om det alla tjejer upplever och känner när det gäller kärleken. Förstår inte varför jag inte såg den direkt efter Prince Charming. Undra om det hade gjort allt lättare?
När jag såg filmen och såg hur alla gjorde sitt bästa för att få det att funka, så som alla gör när vägen inte är lika lätt längre. Gjorde jag det?
Dags att stänga av tankarna ett tag och sätta igång twilight filmerna.


S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0