Att vara bäst på allt, det är jobbigt ibland.

Har precis kommit hem efter en trevlig kväll i Uppsala med Standup och mys på bryggan. Om du frågar mig så är det en bra sommar kväll. Fick till och med årets första myggbett, inte för att det är bra på något sätt. För att låta smart så när du tänker på sommar kvällar, vad tänker du på då ? Varma dagar och vamra kvällar som du spenderar utomhus med mycket folk och skratt. Eller tänker du på dom isakalla kvällarna med massa mygg/insekter som håller på att äta upp dig ? Nja, det är inte riktigt det jag tänker på när jag tänker sommarkvällar. Men tyvärr så är det ofta så ändå, fast nu är det inte direkt kalt ute kanske för tidigt för det.





Mmh.. Kolla vad jag hittade i kylen när jag kom hem. Inte illa. Nu kan jag äta mig tjock på glass hela kvällen eftersom jag ska till gymmet tidigt imorgon. Fast först ska jag lära mig dansa balett. Det känns som en sån dag då jag kan lära mig det. Önska mig lycka till!



S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0