Blommor!



Oh, nu har jag nog gått och blivit trädgrådsmästare. Något liknande,det vill säga att jag har hållt på i trädgården idag.
Imorse åkte jag och pappa till plantaget och handlade super mycker blommor och jord.


Jag tog mig äran och ta hand om våran lilla "jord håll", eller vad man nu ska kalla det. En gång i tiden var det kryddor som vi odlade där. tyvärr försvann det med tiden , och jäklar vad ogräs det var. Hela skottkärran full ;D




Hoppas att det ska blomma snart , det skulle ta ca 3 dagar så får hoppas på det bästa ;D
Ska försöka hindra hundarna från att äta upp allt.



HAHA ! OMG kolla på den här jäkeln ! Jäklar vad jag kämpade för att få bort den, den var längre än min underarm när jag väl lyckats få bort den. Grymt stolt !


Så nu vet ni vad jag gjort hela dagen, blivit lite av en trädgårdsmästare ;D



S:Y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0