Bostaden som passar dig.

När är det min tur att hitta en bra bostad?
Letandet efter en lägenhet har gått lite segt, och det känns inte som att det kommer bli något bättre.
Det handlar inte bara om att det är super svårt att få en lägenhet , man ska hitta någon som man vill ha också.
Visst jag kan söka hur många lägenheter som helt, men egentligen inte vilja ha dom. Vad är det då för bostad?
Är det så att man kan bli galen av att det inte går ihop?
Då menar jag verkligen seriöst galen ?


Hoppas att det kräver mer än att allt ligget fel i livet. Vad hände med drömmarna och äventyren? Försvann dom samtidigt som ansvaret kom ? Det känns som att dom ligger och väntar , men att jag inte vet hur jag ska ta itur med allt. Hur jag ska göra för att allt ska bli som det är tänkt.
Kanske dags att stänga av tankarna för ett ögonblick.


S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0