Jag lever.

Det har nu gått några dagar sedan jag satt här och skrev sist. Kanske beror det på att den här veckan har varit fullt upp, vill säga mer än vanligt. Sedan har det varit Valborg, den bästa dagen på året. Då är man sjukt taggad flera dagar innan.



För att gå vidare med storyn så hade jag toppen dagar. Mysigt vart det också när det var så mycket folk. Synd att det alltid är några människor som dricker så mycket att man få läsa om olika hemska händelser som inträffat dom i tidningen dagen efter. Det här till mänskligheten att vara nyfiken , det leder då också till att man vill testa olika saker. Sen gör man mycket som sina föräldrar, dom flesta barnen har sett sina föräldrar fulla.

Glad att ingen av mina nära och kära råkat illa ut :)


S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0