Morsdag Fika.

Även fast gårdagen vart sen så blev det tidig morgon för att åka hem till Mor på fika och skratt. När jag säger tidig morgon menar jag innan klockan tolv, det säger jag inte för att jag brukar sova hela dagen ( även om jag skulle vilja) utan för att när man kommer hem efter 3 på natten så vill man gärna sova lite.
Fast som Far sa, -Du får skylla dig själv. Det var ingen som tvingade dig att gå ut eller att vara kvar så länge.

Tänka sig vad rätt han kan ha ibland, fast det är inget jag egentligen vill erkänna.

Hade en trevlig fika hos mor som vart frukost för mig. Onyttig frukost, men för tusan det är sommar och jag är ung.


Mitt lilla monster var också där , fast nu ligger han här brevid och använder mina fötter som huvudkudde. Vilken tur att han är så söt ;D

Om man äter en sån dålig frukost som jag åt i morse så slutar det aldrig bra... Eller hur man ska säga.
Det var bara att ta sina kläder och bege sig till gymmet för ett stenhårt pass.
Jag har fått ett hopp om att jag en dag kan bli lika stark som Pippi, går det?


Nej , slut med lata timmar. Dags att börja göra iordning middag med grillspett, på grillen så klart :)



S.Y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0