Piraten!

Som jag sa, sommar kvällar är underbara men man tänker aldrig på myggen. Igår fick vi lite problem med dom små liven. Men det löste vi med en liten brasa ! ;D



Det vart en trevlig men ganska tidig kväll. Om jag säger så här, har ledsnat på natt bussen hem. Det är inte den roligste resan precis. Dom som aldrig åkt nattbussen hem en fredag eller lördag vet nog inte vad jag pratar om men dom andra vet. USCH.

Vi besökte skeppet igår . Där det fanns trubadurere som sjöng och jag vet inte vad. Efet myckeet rop fick jag höra en kungens man. Att gå fram och önska själv, det finns inte riktigt på min lista ;D
Men jessica gick fram och kom tillbaka lika fort ;D



S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0