Resan, den som var lång.






Efter att varit på resande fot sedan 2 tiden så har jag nu kommit hem. Wonderfult. Fast resans längd var värt varje minut. Det var underbart att komma till släkten och umgås med som jag egentligen inte träffas på länge.

Hundvakt var vi också, små men riktigt söta :)



Många minnen som kommer tillbaka när man kommre tillbaka till rätta ställen. Mormors tomt och hus har många härliga minnen. På kvällen satt jag och kollade igenom många gammla bilder, då vart det mycket skratt och många "åå..." .



Den här väggen älskar jag, foton på mormors mor & far. Alla hennes syskon osv.

Nu blir det iväg till Karin och Peter för att grilla och umgås lite :)



S.Y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0