Sa du korv?

En bra men ganska arg dag har det varit. Kom till jobbet, ska börja sälja korv ! SERIÖST ! Snacka om b... Och chefen som tycker det är för b för att ha plast skedar.. GRR!



Chefen : Emma , Jag har en rolig uppgift till dig.
Emma : Om du ska skälla på mig vill jag inte lyssna.
Chefen : Nej , du ska få bli korvgumma!
Emma: Haha , den var bra den!
Chefen: Jo , jag är seriöst. Jag har köpt in korv och massa börd. Det ska ni sälja ikväll, och jag tänkte att du skulle börja med det.
Emma: Om jag vägrar får jag sparken då eller ska jag säga upp mig här och nu ?


Grr!!! Jäkla chefen.. Säkert ett straff för att jag glömde duka upp i resturangen igår kväll.. Så skäll fick jag också.Ärligt, jag är inte mer än mänsklig. Ibland händer det att jag också glömmer saker.




S.Y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0