Snälla männsikor.

Idag när jag var på väg hem från Niklas så missade jag bussen precis. Medans jag vinkade hejdå till Niklas och skulle ta reda på när nästa buss åker så kommer en äldra dam fram. Hon berättar att det kommer ta ett tag innan nästa buss kommer men att det går en annan buss en gata bort , ifall vi skulle skynda oss så skulle vi hinna med den.

 

Den här damen var snäll och visade mig vägen till nästa buss och var väldigt trevlig sällskap. Vi han med bussen och jag han  lära mig att hon hade tandläkarskräck. Så då kan ni förstå att vi han prata om ganska mycket. Hade en jätte trevligt morgon prat så nu känner jag mig på top humör!




S.Y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0