Tårta med saft?

Hur det gick med tårtan igår var precis som jag hade trott. Det gick helt underbart!.. Tills jag tappade den och den vart lite paj.. Ups!


Det kändes ändå bra att den var till Sara, för hon vart glad ändå. Jag menar det är väl tanken som räknas ? ;D
Attans, nästa gång ska jag inte säga att jag kommer tappa den vilket gör att jag då inte kommer tappa den!


Oh, vart en dunder kul kväll! inte illa för en tisdag kväll, dock så jobbade jag i morse morgon passet så vart inte allt för mycket sömn. Kanske kan vara värt det ifall hon fyller år? Den frågan svarar nästan sig själv.

Vet inte om jag ska kalla det tur att det var lugnt på jobbet hela dagen idag. Tur för den som hade kännt sig lite nere, själv så hade jag energi fast det är svårt att behålla den ifall det inte finns så mycket att göra.
  


S.Y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0