Varför gå upp ur sängen när du kan ligga kvar.

Ibland så älskar jag verkligen min singnal på väckarklockan. Vem vill inte vakna upp till en lugn och skön låt med Jimmy Jansson. Har alltid haft svårt att förstå hur folk kan vakna till dånande ljud eller skrickande musik på morgonen. Hela min dag skulle vara förstörd om jag vaknade till något kraftigt ljud på morgonen. Fast alla kanske inte har så dåligt tålamod som jag , om det har med tålamod att göra.


 

Imorgon är det min lediga dag den här veckan. Oh, vad jag ska sova då. Ligga och mysa i sängen hela dagen. Fast ikväll blir det in till Uppsala för att umgås lite med Niklas. Känner mig väldigt social och glad.
I går var jag kanske inte lika rolig att prata med , av någon andledning så vart jag dålig så fort jag kom hem. Hela huvudet tugnt och sov hela tiden nästan. Undra om det har med pollen att göra eller om det är kroppens sätt att säga ifrån?



S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0