Varm sommar kväll.

Igår vart det tyvärr inte in till Uppsala, kände mig helt slut efter resan. Konstigt att det kan ta så mycket på krafterna att resa, då du egentligen bara sitter still.
Hur som helst så vart det en kväll hemma hos Karin och peter. Riktigt rolig kväll, länge sedan det var det gänget.



Oh, så grymt trött och så grymt lat känner jag mig just nu. När man har en sån dag vad ska man egentligen göra för att inte "missbruka" dagen, om man nu kan säga så. Det gör iallafall jag :)Tänkte att jag ska göra något, det vill säga något som inte är så jobbigt. Först blir det in till Uppsala ochj köpa blommor, sen så ska jag försöka mig på att plantera dom.



S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0