Blondin på nytt!

Sista maskeradfesen för år. Helt grym kväll som började hos Hanna och Stefan med underbart folk.
Maskeradfest är aldrig fel och jag fick klä ut mig till Lady gaga. Inte illa !













Lärde känna en så härlig människa vid namn Elin. Helt underbar tjej.
Efter maskeraden vart det vidare till Queen Viktoia för en helt toppen spelning och skräma slag lite på vännerna. Vart lite förvånad över att en kille jag precis lärt känna kände igen mig fortare än dom jag kännt länge. Helt underbart kul att se deras ansikte när dom såg att det var jag <3 

Kvällens lärodom :
Poliser gillar blondiner !  
Om en kille frågar ifall du är singel var berädd att hoppa åt sidan , dom försöker bara kyssa dig. ( Han fick för sig att jag var lesbisk för att jag inte ville kyssa honom, snacka om bra självförtroende. )

Synd att det inte vart några bilder från senare av kvällen, kameran har fortfarande inge batterier. Tur att man har minnerna kvar.Nog med det nu måste jag till affären. Får fin besök idag !



S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0