Den bästa på att laga mat.

Okej , jag är inte den bästa på att laga mat. Är helt slut efter veckans arbete och det är fortfarande en dag kvar. Imorgon kommer det kanske gå lite lättare, dels för att det inte är något som provjobbar och så klart för att det är fredag. Den dagen som går fortaste i veckan.
Inget otrevligt med folk som provjobbar , det är nästa dom roligaste dagarna. Fast det tar lite extra på krafterna , att alltid hålla ett öga extra öppet. När det har varit flera stycker hela veckan och dålig sömn tar det på krafterna.
Tur att mina arbetskamrater är så underbara.



Min middag för idag , så nej jag kanske inte är bäst på allt. Som att laga mat.



S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0