Rätt man för mig ?

Efter en hel dag hemma från jobbet , kände mig seriöst som en snigel i morse så sjukskrev mig.
Varför är det alltid så när man väll sjukskriver sig så känns allt mycket bättre några timmar senare ?
Känns som att det nästan alltid händer mig , om det inte är magsjuka. Det är en egen zon det.

Så idag har jag tagit det lugnt, otroligt lugnt. Inte rört mig från sängen förens nu senare när jag tog en promenad med pappa.

När jag låg i sängen och försökte hitta energin till att gå upp så små kollade jag på världens alla disney filmer ( känns det som ). Sen så insåg jag det. Superman kanske inte är något för mig, Tarzan är mycket coolare. Mitt hjärta föll pladask för tarzan.



S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0