Stor handla på Ikea.

Det tar på krafterna att flytta, hann inte hjälpa till med att flytta lådor i pappas flytt. Men idag har jag hjläp till med att packa upp allt. Det måste nog ändå vara lite av det som är jobbigast. Fast det gick ganska fort , vi var många som hjälpte till.

Sedan vart det iväg till ikea för att köpa in lite nya saker.
Vi kom ut där ifrån med tre fulla vagnar, och då hade vi bara köpt en "möbel".



Åkte förbi huset lite snabbt idag. Det var väldigt tomt.
Har aldrig tänkt på att huset har varit så stort. Mitt barn rum är större än vad jag bor nu, det är lite coolt.
Fast här får jag plats utan att klaga :)




Ska bli kul att en ny familj kommer få uppleva egna minnen här.



S.Y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0