Boys.

Igår under en härlig krogenrunda så fick jag en fråga av min vän som jag hängde upp mig lite på.
Vi satt och pratade om en "date" som Hanna ska gå på nu på lördag. Och så kom vi in på utseende. Han Frågade mig vad det är för killar jag gillar, svårt att svara på. Hänger allt på utseendet ? Jag som alltid trott att jag är väldigt utseendefixerad , men nu är jag inte säker på det. 
Har jag kanske växt till lite?  

Fast jag måste erkänna att det är otroligt svårt att svara på när man inte vet vad man vill. Känner inget som helst intresse för att binda mig med någon eller något.

OBS!
Gäller inte brolle , för han så kommer jag ALLTID vara där.



S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0