Kan du höra att det kommer ?

Att jobba flera timmar på raken, det funkar när man är ung och ny på arbetet. Men jag klarar nog inte det längre. Nu är det dags för att mig att tagga ner, dags att börja jobba som en normal människa. 175 h i månaden inte mer.

Nu är det en ny dag och jag har hoppat upp ur sängen och sprungit omkring som en tok. Precis som man ska göra för att vakna. Berättade för min granne idag att det var jag som ramlade i trappen här om dan tidigt på morgonen. Där vart det ett otroligt skratt sedan avbröts det med en mer seriöst röst,- Gick det bra ?
Mmh. Det känns som att det var ungefär så alla reagerade när jag berättade min historia. Är väldigt nöjd med det hysteriska skrattet som sedan leds tilll den allvarliga rösten.

Det känns som att ett virus väntar bakom hörnet, har inte tid nu och vill verkligen inte just nu.


S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0