Klumpig dag.

Att kalla mig klumpig är nog intgen överdrift. Inte för att jag tar det som något dåligt, jag vet aldrig ifall jag kanske någon dag snubbla rakt på min blivande man. Fast idag så snubblade jag på min lilltå, vilket jag fortfarande har ont i. Lite tur i oturen hade jag , jag föll inte ner på marken såg nog bara ut som världens snyggaste klump maja. Istället för att ropa ut en massa svordomar, vilket jag brukar göra så började jag fundera på om lilltån verkligen är så viktig att ha. För mig som snubblar på den kanske det skulle vara bättre att ta bort den ?
Ångrade mig ungefär i samma sekund som jag tänkte tanken, så tack men nej tack.



För att återgå till lilltån så vart jag nyfiken och tänkte forska vidare lite i det.
Kom inte så långt med forskningen.. Fick inte fram så mycket förutan att människan tydligen tror att lilltån kommer försvinna. Att vi ska leva med fyra tår. Ja det är en tanke det.


Känner mig grymt nöjd, min städvecka och allt är städat och klart !


S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0