När jag är långt borta.

Känner kanske lite ångest för gårdagen. Ringde aldrig Tobbe när han fyller 20 år , missar avskedsfesten för Anna och Frej.
Inte för att jag egentligen har någon bra andledning.. Hade inte riktigt alla bollar hemma igår. Kände mig inte riktigt närvarande.

Härligt att vakna till Backyard Babies  med smärtor i kroppen. Halsen pulserar och huvudet dunkar. Vad hände med att inte bli sjuk mer i år ?
Inget kommer hindra mig från att vara hemma ikväll, inte äns att jag måste upp till jobbet i morgon.

Nu har jag ett problem för dagen. Var kan man köpa glitterspray ?


I took a walk around the world to
Ease my troubled mind
I left my body laying somewhere
In the sands of time

I watched the world float to the
Dark side of the moon
After all I knew it had to be something
To do with you
I really don't mind what happens now and then
As long as you'll be my friend at the end

If I go crazy then will you still
Call me Superman 

You call me strong you call me weak, you make me crazy.
Do not come near
You are everything I want, all I do not want!

 

S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0