Party hos Jess


Idag fyller underbara jessica 20 år, vilket vi firade ordentligt igår. Tusan , hon vet hur man har fest. Dock så hamnde jag mycket i samtal med hennes granne. Han var egentligen inte med på festen utan stod i köket och lagde mat. Härligt snubbe, mycket prat om yoga och USA. Så han har nu övertalat mig att jag någon gång i livet ska åka till USA. Har aldrig gillat det landet pga av deras politik, men nu har jag börjat fått en uppfattning av dom. Accepterar att du finns och kommer finnas där oavsätt ifall jag vill eller inte.


Går kvällen började hemma hos Jessica i hennes studentrum sedan vart det ner på stan för att sjunga inför folk. Vem kan känna bättre glädje än att få höra sången "Jag må hu leva " om och om igen. Vi slog nog också rekord i långsamhet ner till stan från jessica, kanske för att vi hittade på ävenyr eller kanske för att vi var långsamma. Svårt att svara på , men jag tror det hamnar där mitt emellan.




S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0