2 Dagar kvar.

Sista arbetsdagen för veckan och sällskap av Tobbe fick jag hela vägen hem. När jag berättade om att jag skulle flytta så vart det lite konstigt, när jag sa det högt ,"två dagar kvar". Då insåg jag att det var sista gången jag gick den där vägen hem från jobbet. SHIT . Nu börjar jag bli lite nervös.
Lite för att jag kommer bo med okända människor, men mest för att lämna allt mitt gamla.
Jag har bott i samma hus hela mitt liv , det är mycket jag upplevt som jag aldrig kommer glömma och saker jag är rädd för att jag kommer glömma. Men det är en del som hör till livet, att gå vidare och låta det förflutna vara det förflutna.
Dags att försöka packa klart allt, det är ganska mycket kvar. Fast ändå tror jag inte det tar så lång tid. Ge det några timmar sedan är jag redo, har inte med mig så mycket ut i livet. Fast däremot jag har enormt mycket skor att vandra världen i <3


Dam it, det börjar bli kalt ute.. Alltså riktigt kalt !


S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0