Barnen växer upp.

Det bärsta som hänt idag .
1. Jag han med tåget till jobbet idag
2. Åt middag med pappa
3. Fick en pärm av Linda på jobbet ( det står till och med Emma på den!! )
4. Jag ramlade inte över igelkotten !
5. Köpt mig två lampor !





Eftersom jag åkte till Ikea så vart det lite mer saker. Har seriöst funderat på om det är något tvång jag har att handla saker? Fast ändå tror jag inte det , är det saker jag behöver och desutom är jag för snål för att vara beroende av en sån sak.

Grejen med Ikea är att dom har nästa allt. Skulle dom sälja kkläder och skor så skulle det finnas allt i ett.
Älskar Ikea och kommer nog alltid ha den som en favorit affär.
Dock så gillar jag inte att det just nu luktar Ikea möbler hos mig..



S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0