Ingen känsel, WTF?


Tandläkare, är det verkligen någon snäll människa ?
Skulle laga ett håll idag, inget jag egnetligen vill erkänna. Men så är det.
Hon frågade snäll om jag ville ha bedövning, så klart tänkte jag .
Tusan vad ont det gjorde, hennes "assistent" höll i mina händer och påminde mig hela tiden om att andas.
Händer det otfa att någon slår till dom ?
Det gjorde iaf jag , som tur vad så träffade jag dom inte. 
Men upp for handen för att slå bort  tandläkarens händer ur min min tillsammans med en rad svordommar.
Det gjorde att jag vart lite nervös. Jag menar , jag hade ingen känsel i halva ansiktet och hon har sina händer i min mun. Vem vet vad hon kan göra ?
 


Fast hon skrattade gott när hon fick reda på att jag skulle till jobbet efter, kanske för att jag inte skulle känna ifall jag dreglade eller för att jag inte kunde röra ena halvan av ansiktet.

Fast idag så var hon mycket trevligare än innan , det gillar jag !


S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0