Mörk morgon.

När man flyttar så är man så uppe i varv att få med allt, att allt ska packas ner att man glömmer några av dom viktigaste sakerna. jag glömde bla. balsam, schampoo , fast det är inge problem. Bara att gå till ica ohc köpa nytt.


Fast i morse märkte jag något jag glömt som gjorde att jag blev lite panikslagen.
JAG HAR INGEN LAMPA !
Jo , visst jag har en taklampa , var knappen sitter någonstans . Någonstans blir väldigt svårt att hitta när man vaknar upp halv 4 en tisdags morgon när det är dunder svart i hela rummet.
Så vad tänker man då när man ligget i sängen och har svårt att förstå ifall man har ögonen öppna eller stängda.
Jo , det ska jag berätta. Min första tanke var, mmh.. ska jag ligga här till det blir ljust ute och hoppas att dom inte saknar mig på jobbet ?  Fast efter tredje gången väckar klockan ringde insåg jag att det var dags att komma på en plan B. Plan B innebar 8 svordommar , 2 sönderslagna tår och ett leende på läpparna när man lyckats hitta lyset!




S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0