När allt var som det skulle

I mention no names, but is so sick sick of people who take frivolous work. If you get a job you want, try not to get rid of it. Quite seriously, people do not understand that one can be fired for not performing well? Apparently not.To resign on SMS is the worst I have experienced.
But, one might have their reasons. Fast is it ever okay?




Jobbet växer på mig , det börat kännas mer och mer spännande att ha ansvaret.
Fast andra sidan så känns det mer och mer stressande när Linda försvinner.
(Linda = "Hon jag tar över efter " )
Det är svårt att ta över efter någon som är så duktig på allt, och alltid fixar allt.
Ska göra mitt bästa, göra på mitt sätt och hoppas att det ska bli bra.



S.Y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0