Nya boendet !

Flytten idag gick nästan helt fel fritt. Det vill säga att allt vart som tänkt utan att min bror försov sig och att jag inte fick in soffan genom dörren. Att soffan inte kom in det kändes lite små segt, har inte drirekt något att sitta på förutan min säng just nu, men tror jag har kommit på lösningen!
Planen är att jag ska köpa en billig soffa , som förhoppningsvis inte är monterad och bygga upp den inne i rummet. Fast grejen är då att jag inte får ut den om jag inte "skruvar sönder den". Den får vara en tillfällig lösning. Dock får jag nog vänta en vecka, till löningen.

Så nu bor jag i Stor stan med 6 andra personer , har bara träffat 3 av dom men hoppas på att dom andra tre är lika trevliga !



kanske inte så städat längre , Sanna var här och stökade ner allt ! Bara hennes fel , som ni vet så gör aldrig jag fel ;D

 


Fick fin besök också ! Inte dåligt när man inte bott här så länge. Sanna,Sara och en Transa ! NOT BAD !

Tack så mycket för alla fina presenter ! Vin och blommor uppskattas alltid !
Sen så behöver ni inte sluta ge mig varken vin eller blommor bara för att jag inte fyller år eller flyttar, alltid välkommen med presenter ;D


S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0