Stor handla

OH, det vart take away frukost imorse. Inte för att jag försov mig utan bara för att någon bestämde sig för att börja snickra klockan 9 på en måndag morgon. Kom igen. INGEN gillar måndags morgonen. Men helt plötsligt stod mamma utanför och väntade på mig som stod i köket med frukosten i ugnen och håret åt alla håll och kanter. Precis som en måndag morgon ska vara.



Min Super goa mamma körde mig till City cross idag så jag fick stor handla lite , tack för det.
 Det var lite dåligt med mat här hemma. Hade en baugett, halv loka med päronsmak och halv vin flaska.
Men nu har jag fyllt på lite med mat och känner mig helt nöjd. Dock så fungerar inte min tv . Den var tydligen för gammal.. Typiskt.


S.Y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0