Tid, är det seriöst så viktgit?

Vem har sagt att man hinner med allt om man verkligen vill. Jag vill , men inte tusan hinner jag med allt. Fast det kanske är det som är utmaningen. Många funderingar och idéer men lite tid.
Det ska inte vara lätt när det kan vara svårt , eller är det inte så man säger?

Helgen hos mormor var riktgit skön. En lugn helg men med mycket av det man aldrig hinner med nu förtiden. Släktmiddag, svamp plockning och bara umgås med släkten. Helt underbart. Måste se till så att det händer lite mer ofta.



Nu ska vi se, det som åker omkring i mitt huvud är stress , stress och mer stress. Vad är det egentligen som orsakar den här stressen ?

Fast jag har lärt mig en sak idag.
Stoppa aldrig in en pinne med wasabi i näsan. Det gör tydligen ont ( som om man inte skulle förstå det innan man gör det, fast det gör tydligen inte alla).




S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0