Tidig kväll

Dags att gå tillbaka till vardagen efter långhelgen. Nästan säker på att jag kommer vara på stationen långt innan tåget. Inte för att det är något jag gillar , men det är sån jag är. Bättre att komma för tidigt än för sent.

Det vart många vändor till affären idag , eftersom jag glömde den ena efter det andra. Men det är klart , det är kul att hanlda.



Eftersom min tv inte fungerar här inne i stor stan så har jag börjat utforska tv på internet. Kollade på tv3 , det var ganska skönt. Kunde stanna och börja när jag ville. Så varför kämpa med  att få igång tvn då ?
Nej , jag ska inte ge upp hoppet om tvn, kan vara skönt att ha den fungerande ifall man är fler.



Jag har inte heller gett upp hoppet om att jag ska få in min soffa här. Den ska få plats , även om det kanske slutar med två fotöljer. Ikea på onsdag igen, så då ska jag se ifall jag hittar någon liten soffa.


S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0