Varför tandläkare?

Det är något hos tandläkare som gör att dom inte gillar mig. Idag var hon i reseptionen trevlig mot mig och det är typ den ända sedan ett par år tillbaka. Om det inte är att dom hotar med att skicka en räkning till mig pga att jag var 5 minuter sen så är det för att jag gapar för lite. Vad vill dom mig?

Och idag så fick jag komentaren : " Vill du inte gapa eller orkar du bara inte?" .
Vad jag egentligen skulle sagt var nej, jag funderar på att bita dig i fingrarna. Men det kändes som ett ganska omoget svar som inte skulle leda till något bättre. Kanske dock att jag skulle känna mig lite bättre för stunden, men det skulle då också vara allt. Nej nej, fy tusan. Sedan så påstår hon att jag hade två små håll i mina tänder.När jag ifråge satte i fall hon verkligen sett rätt så vart hon väldigt sur på mig. Fårstå att vara i min sitts där, vad vet jag. Dom planerar nog något hemskt att uföra på mig.
Sen så var hon en timme sen ! Så var det någon som skulle vara arg så var det jag , inte hon ! GRRR !

Så här har ni nu hört/läst mitt klagomål om tandläkare jag mött på senaste tiden. NOT LIKE !

 


S.Y

Kommentarer
Postat av: Pestbarn

Jag bet min tandläkare i fingret en gång. Hon gjorde illa mig, så det var inte mer än rättvist tyckte jag.

2010-09-03 @ 18:05:45
URL: http://www.pestbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0