Work , This is life .

När man känner på sig att något är fel, har man oftaste rätt. Idag fick jag en känsla av att något inte var rätt med mina arbetsvänner. Rinde upp och det visade sig att en av dom som skulle jobba kväll inte skulle jobba kväll.
Så om ni är snabbtänkta så förstår ni vad det innebär för mig. Övertid..
13 timmar på jobbet, tåget är inställt hem och kroppen har gett upp..
Då är det perfekt tid att utbilda sig lite mer om vatten. Så det tillbringade jag tiden åt när jag väntade på att tågen skulle börja gå.


Vet du hur många procent av vattent i kroppen som saknas när man känner törst ?
två procecnt.

Nu har jag delat med mig av lite mer kunskap. Kanske ska bli lärare eller vetenskapsman. Vem vet :)


S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0