Fötterna värker.

Work work, det måste ändå vara det bästa man kan fördriva dagarna med. Helt underbart jobb gör det lättare.
Var förbi gamla chefen idag och kollade in hans nya kontor. Det visar sig att det finns en tjänstledig där. Fast jag är bara intresserad ifall det är som diskpojke . Otroligt vad folk börjar fråga mig om jag är intresserad av att testa en nya avdelning. Ska jag ta det bra eller dåligt?
Känner mig så otroligt sugen på kebab.Fast har ingen större lust att gå iväg och köpa det.. Så där har vi dagens problem. Fast det som är viktigare är : Vad fan har hänt med bollnäs Martin?  Lyssnade på han och Sanna i morse när dom är i In Flames studio. Fan vad det kändes som att lyssna på Rix morgon programmet eller något liknande. Det ogillar jag starkt. Fast det kanske bara var idag ?
Dags att försöka få lite färg på håret, önska mig lycka till. Kan behövas !

S.Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0